lørdag 3. juli 2010

Bane-NM er i gang

Da var vi igang i år igjen.
Fire OPKere var med på NMs første øvelse, fripistol. En veteran og tre i åpen klasse.
Fripistol er en av de eldste ol-øvelsene og regnes av mange som en vanskelig øvelse. Glem det siste, ja det er vanskeligere enn å skyte hurtig-programmet men det er likt for alle. Desto mere tilfredsstillende å se at man faktisk greier å treffe tieren på femtimeter på presskiva. Klubben har jo en fripistol så jeg vil oppfordre alle medlemmer som ikke har testet å ta en prat med meg så fikser vi testskyting på femtimeter`n.

Selv kom jeg på siste plass i dag, men er kanskje vels så fornøyd som de som gjorde det bedre enn meg, Ingar tok en fin tiendeplass som også var siste premieplass. Petter skjøt også bra, og klarte en andreplass i Norgescupfinalen i fripistol som gikk etter NM-finalen. Litt usikker på vår veteranskytter  men det skal jeg finne ut av til senere innlegg.
Uansett, gratulerer til alle sammen for en strålende innsats og lykke til videre i NM.

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar