onsdag 26. oktober 2011

Er du ikke med, vinner du aldri

OPKs klubbmesterskapsmedalje

Det aller første mesterskapet jeg var med på, var under et uapprobert hurtigstevne lagt inn i en av klubbens fellestreninger. Fersk som jeg var, skjønte jeg ikke hva det betydde når det sto "KB" på planen. Jeg møtte opp, lånte klubbvåpen, skaut mine 375 poeng. Hadde en trivelig kveld på banen, pratet med de som var der, og tok så bussen hjem.

Da jeg leste e-posten senere på kvelden hadde en av klubbkompisene sendt meg en hilsen "Hei, gratulerer med gull i klubbmesterskap!" Hæ? Med de poengene? Joda, det viste seg at jeg var eneste dame som hadde møtt den dagen. Og siden det blir kåret klubbmester i klasse Menn og i klasse Kvinner, gikk gullet til meg.

Moralen i denne historien? Jo, det går i retning av at "Du må delta, for å kunne vinne!" Den dag i dag er jeg fortsatt ganske så stolt av den første gullmedaljen min, jeg var der, jeg deltok og jeg vant :)

Deltar du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar